განხორციელებული პროექტები
სასწავლო პროექტის
გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
თამარ კასრაძე
|
|
რაიონი
|
მცხეთა
|
|
სკოლა
|
სოფ. ციხისძირის
საჯარო სკოლა
|
|
სოფელი
|
ციხისძირი
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
ფიფქია და შვიდი ჯუჯა
ადაპტირებული
სპექტაკლი
|
||
თემის შინაარსი
|
||
ზღაპრის უკეთ გასაგებად
მოსწავლეები აანალიზებენ სიუჟეტს. მსჯელობენ სიკეთესა და ბოროტების თემაზე და
ასევე, იმ იდეამდეც მიდიან, რომ შრომა აკეთილშობილებს ადამიანს. ნახულობენ
ზღაპარს ფიფქია და შვიდი ჯუჯა. აჯგუფებენ გმირებს თვისებების მიხედვით. ზღაპრის
სხვადასხვა ვერსიებიდან ამოჭრილი გმირების ფოტოებით უნდა ამოიცნონ ვინ არის ეს
გმირი. მოსწავლეები ჯგუფებში ქმნიან სხვადასხვა სიუჟეტის ამსახველ ნახატებს და
სხვა ჯგუფის წევრები უნდა მიხვდნენ რომელი სცენაა, შემდეგ ეს სცენები დაალაგონ
ლოგიკური თანმიმდევრობით. ადარებენ ზღაპრის სხვადასხვა საბავშვო ეკრანიზაციას ამუშავებენ დიალოგებს
ზღაპრიდან. თვითონ მოიფიქრებენ რომელი გმირების ჩამატება შეიძლება ზღაპარში და
რა ფუნქცია ექნებათ მათ. ბოლოს ვანაწილებთ როლებს და ვამზადებთ სპექტაკლს პროექტის
დასკვნითი ნაწილისთვის.
|
||
საგანი
|
||
ინგლისური ენა
|
||
დონე/კლასი
|
||
V კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
10 კვირა
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
მოსმენა
უცხ.დ.V.1. მოსწავლეს
შეუძლია
მოსმენილი მცირე
ზომის
დიალოგის გაგება.
უცხ.დ.V.2. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი თხრობითი
ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება (მაგ.,
ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა, მითი).
კითხვა
უცხ.დ.V.6. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ტექსტის
წაკითხვა და გაგება.
ლაპარაკი
უცხ.დ.V.15. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.V.16. მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად მეტყველება.
უცხოური ენის
პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია)
უცხ.დ.V.20. მოსწავლეს შეუძლია
უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტისგანხორციელება (მაგ., ზეიმის
მოწყობა,გენეალოგიური ხის შედგენა,
ზღაპრის დადგმა და სხვა).
სწავლის
სწავლა
უცხ.დ.V.27. მოსწავლეს
შეუძლია< თანაკლასელებთან
ჯგუფის
წევრებთან
თანამშრომლობა.
|
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
|
21 საუკუნის უნარ–ჩვევები
სწავლისა და გამომგონებლობის უნარ-ჩვევები
შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა
● ახალი იდეების განვითარება, განხორციელება და სხვებისთვის
გაზიარება;
კრიტიკული აზროვნება და პრობლემების გადაჭრა
● საღი მსჯელობა და აღქმა;
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
●
იდეებისა და აზრის
ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
●
სხვადასხვა ჯგუფთან
ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
●
საერთო მიზნების
მისაღწევად საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა და მოქნილობის დემონსტრირება;
● პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.
საინფორმაციო, მედია და ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევები
საინფორმაციო წიგნიერება
● ინფორმაციის ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება, კრიტიკული
და კომპეტენტური შეფასება, ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენება მოცემულ
საკითხთან თუ პრობლემასთან დაკავშირებით;
სასიცოცხლო და კარიერული უნარ-ჩვევები
მოქნილობა და ადაპტაცია
·
განსხვავებულ როლებსა
და პასუხისმგებლობებთან ადაპტაცია;
|
||||||||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||||||||
ზოგადი კითხვა
|
რა არის ზღაპარი?
|
|||||||
თემატური კითხვები
|
რა ძირითადი
თვისებები ახასიათებთ ზღაპრის მთავარ გმირებს?
|
|||||||
შინაარსობრივი კითხვები
|
რა შეუძლია
ფიფქიას?
როგორ მოახერხა
ფიფქიამ პრობლემის დაძლევა?
|
|||||||
შეფასების
გეგმა
|
||||||||
შეფასების რეზიუმე
|
||||||||
შეკითხვების დასმა ხდება მთელი პროექტის
განმავლობაში, რომ
შემოწმდეს მოსწავლის აზროვნება და მიეცეს ანალიზის შესაძლებლობა. მოკლე ჩანაწერები ხელს უწყობს მასწავლებელს,
თვალი მიადევნოს თითოეული მოსწავლის საჭიროებებს. ჩანაწერები,
ასევე, საშუალებას მოგცემთ განსაზღვროთ,
რამდენად კარგად ესმით
მოსწავლეებს გარკვეული ცნებები და
გამოიყენოთ გაუგებარი ცნებების ხელმეორედ შესწავლისთვის.
პრეზენტაციის რუბრიკას მოსწავლეები იყენებენ მასწავლებლის შეფასებამდე
საკუთარი პრეზენტაციების შესაფასებლად. ბლოგი, ან რუბრიკა წარმოგვიდგენს
ნაშრომების შემოწმების კრიტერიუმს
სხვადასხვა გადმოსახედიდან; მათ მოსწავლეები იყენებენ წერის დროს საბოლოო პროდუქტის შეფასებისას. როდესაც
მოსწავლეები ასრულებენ მონახაზს,
თანატოლთა უკუკავშირის ფორმა გამოიყენება ერთმანეთისთვის უკუკავშირის მისაცემად და საბოლოო შედეგის შესასწორებლად.
|
||||||||
შეფასების
დროის ჩარჩო
|
||||||||
|
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის
საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
|
|
No comments:
Post a Comment